SÄLJARE/INKÖPS-AGENT

Brinner du för att kommunicera med andra människor? Vill du uppleva Costa del Sols härliga klimat, rika kulturlliv och soliga stränder? Då är denna anställning ett jobb för dig!

Vår kund SJMK Sverige AB återvinner ädelmetaller från konsumenter, främst guld och silver.

SJMK erbjuder sina kunder olika återvinningslösningar beroende på ädelmetallens art. Återvinning skapar 100 % nytt råmaterial av högsta kvalitet och har en stor inverkan på att spara vår natur.

Vi är ett internationellt företag med två kontor i Finland och vårt kontor på Costa del Sol (Malaga). De finska kontoren är etablerade i Åbo och Helsingfors, finns sedan 2011 och har i dagsläget ca 95 anställda.

Outsource Forever S.L söker nu till vårt kontor i Malaga i Spanien svenskspråkiga agenter för varierande uppdrag inom inköp och försäljning. Vi anser att en bra säljare är en utmärkt kommunikatör, en positiv och ansvarsfull person som ser att en stor del i att lyckas handlar om kundvård och kundtjänst. Kort och gott sätta kundens behov i fokus.

Hos oss har vi skapat en familjär stämning där alla hjälps åt och strävar mot gemensamma mål. Vi tycker att personlig utveckling och trivsel går hand i hand. Därför söker vi nu sympatiska, trevliga och energiska inköpare till vårt kontor i Malaga. Här blir du aldrig en i mängden och vårt kontor kännetecknas av en positiv och öppen kultur där alla får vara med och påverka. Helt enkelt ett kul arbete där din röst och dina resultat uppmärksammas.

När du anländer till flygplatsen i Malaga bistår vi med transfer till förmånligt boende i delat hus/lägenhet. Vi bjuder på första månadshyran och därefter dras en väldigt förmånlig hyra på lönen. Har du redan eget boende bistår vi med transfer dit.

Anställningen startar med en introduktion om bolaget samt grundutbildning i försäljning och inköp, både teoretisk och praktisk, samt en utbildning i produktkunskap. Under arbetets gång får du löpande utbildning, coachning och stöd från våra gruppchefer. Detta gör att du snabbt kommer in i arbetet och får chansen att växa i en spännande och utmanande roll samt uppnå goda resultat.

Vi erbjuder:

  • En trygg grundlön + månatlig prestationsbonus
  • Heltidstjänst 100 % där arbetstiderna är Mån-Fre 09:00 till 17:00.
  • Förmånligt boende i delat hus/lägenhet. Vi bjuder på första månadshyran.
  • Vi hjälper dig med spanskt personnummer (N.I.E.) samt Social security nr.
  • Vi hjälper även med skattefrågor och spanskt bankkonto (personlig bankkontakt).
  • Friskvårdsbidrag
  • Bidrag till mobilt kontantkort och internet samt kollektivtrafikkort första månaden.
  • Du får ett officiellt spanskt anställningsavtal inkl. pension och sjukvård.
  • Säljutbildningar och kundtjänstutbildningar. Daglig coaching från din gruppchef.
  • Tävlingar och roliga aktiviteter.

Vi erbjuder en grundlön som ligger långt över medellönen i Malaga. Värt att tänka på är att
levnadskostnaden, d.v.s. priser på varor och andra utgifter är betydligt lägre än i Sverige vilket gör att man lever gott.

Egenskaper vi värdesätter:

  • Du är social och framåt
  • Du vågar ta för dig och knyta nya kontakter
  • Drivande, målinriktad och bidrar med positiv energi på arbetsplatsen
  • Stimuleras av ett högt tempo och är stresstålig
  • Gillar utmaningar och att utvecklas
  • Positiv och glad samt har vilja och motivation att påverka din egna lön

Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Behärskar man andra språk är det ett plus.

Tidigare erfarenhet är meriterande men inte ett krav. Vi ger dig alla förutsättningar du behöver för att lyckas!

Kontaktperson

Stefan Magnusson
+46700 556 466